ismail filiz hakkında kısa bilgi vereyim istedim kendisi çankırılıdır ailesi çankırının zengin ailelerindendir petrol tarım makina çelik kapı fab vardır ailesinin tabiki kendi bir benzinliğin başında duruyor ankarada. iyi bir çoçukdur evlidir ayrıca boyu kenan imirzaliden daha uzun dizi işine nasıl girdi bilmiyorum fakat boyu posu yerinde yakışıklıdır.benim en son gördüğümde böyle bişey yoktu geçenlerde babasından öğrendin dün akşam tesadüf izledim diziyi kenan imirzalioğluna baya benziyor.kardeşi de aynı kendine benzer.Daha fazla bilgiyi vermiycem arkadaşlar kusura bakmayınbu kadar yeter fakat çok fazla tv işleri ile uğraşacağını sanmıyorum gayet zengin bir aile çoçuğu fakat çok terbiyelidrler.Samimi olmasakda arkadaşlığımız var.Çankırdan Turgay başyayladan sonra ikinci yakışıklı yıldız çıktı.Alıntıdır...

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!