Etiketler:

Kıraç & Simge Sağın – Annem

Kıraç
Dizlerine yatmışım
Saçlarımı okşarken
Aklımdaki karanlıklar
Aydınlanmış bir bir
Küçük olduğuna inandırdığım
Hayatın büyüklüğü
Beni ezdiğinde
Yalan sevgiler etrafımda döndüğünde
Hep sen gelmişsin aklıma


Peşimden gelen unutmak istediğim
Ne varsa hepsinde sana sığınmışım
Etrafımı saran karanlıkta
Beni ayakta tutan bir ışıksın sen anne
Üstüme yapışan tüm pisliklerden arındığım bir liman
Sana her baktığımda
Ellerin yalan sevgisi vuruyor yüzüme
Ne olur beni bu acımasız dünyada
Tek başıma bırakıp gitme…

Simge Sağın
Ne söz dinler deli yürek
hasretin hep acı demek
Senin yüzün güldüğünde
Felek bana güldü demek

Annem annem duy sesimi
Nerde olsam ısıt beni
Yerini hiç kimse tutmaz
Yokluğun hiç doldurulmaz

Yokluğunda üşümüşüm
Herkes kalmış ben düşmüşüm
Nerelere sürülmüşüm
Savurmuşlar beni annem

Annem annem duy sesimi
Nerde olsam ısıt beni
Yerini hiç kimse tutmaz
Yokluğun hiç doldurulmaz

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!