Etiketler:


İmralı adasına Abdullah öcalanın yanına avrupa birliğinin isteği üzerine hükümetimiz 5 arkadaş gönderdi herhalde aponun canı sıkılıyormuş sıkılmasın diye...Bu hükümet ne yapıyor anlaşılır gibi değil öncelikle şunu açıkca belirtmek isterim ki Akp ye bende oy verdim ama veren ellerim kırılsaydı keşke de vermeseydim...Bugün Mhp nin grup toplantısında devlet bahçeliyi dinledim ve çok doğru bir tespitte bulunmuş kendisi...Geçenlerde Recep Tayyip Erdoğan Ben bahçeliden memnunum demişti ona binayen bahcelide bugün Allah kimseyi washiltonun bürükselin ve erivanın memnun olduğu bir adam yapmasın dedi...Çok doğru dedi helal olsun valla..Sandıkta şu şımarık akp ye artık dur demenin zamanı geldi diye düşünüyorum adamlar Bütün kurumları ele geçirdi ve istediklerini yapıyorlar dediğimiz dedik deyip kimsenin görüşünü dikkate almıyorlar ben size şu partiye verin felan demiyorum ama Akp ye vermeyin oy diyorum Kahrolsun Recep Tayyip Erdoğan Kahrolsun Akp diyorum Bunlar yabancı uşağı başka bir şey değil

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!