Cahlillimi bağışlayın tripkolik vardı buda yeni mi çıkmış trikolik alla alla

olamaz olamaz sensiz yarim
kabir azabından beter halim
acılar tüm derdim
sensiz bir dünyayı neyleyim

gözlerimi kapadım çizdim seni kalbime
açmam nafile isteme
son nefesimde ellerinde ben yoksam
sen de olma hiç bir yerde
sadece benim ol hayata döndür
yine beni aç kapılarımı zorlama
dünyan da dönmez ki bensiz
bilirim soluk almak senin için çok zor
bu yolda söz verdik pes etmek yakışmaz aşkımızına
isteme hadi al beni yine kendine
gitme tut ellerimi sayalım yine günleri
Işığındım ben senin zor diLeğin tüm bu kalbi yalnız kalmam
bilirim zor sensiz elimde kalemim
herşeyimi yazdım yine yazdığım sensiz

olamaz olamaz sensiz yarim
kabir azabından beter halim
acılar tüm derdim
sensiz bir dünyayı neyleyim

her yerde hayali yine aldı beni
rüzgar olup sana yine döndürdü bu bedeni
gittiğimiz o yerlerde canlanır yine düşlerim
kurdum yine boş hayaller bilirim
dönmen çok zor ah ölürüm
yine dayanmaz bu kalp gidişine almaz kalbim birini
içimden seni atmak kalpsiz yaşamak kadar zor
ben değil her yeri sen kokar sevgilim
gittiğim her yer sen kokar
sevgilim gözlerini çok özledim
seneLerim ordun her yerde doğruydun
bilirim ben seni vurdum
çok pişmanım ne olur dön gözlerinin yeşilini özledim...

Comments (5)

çok güzelmiş tebrikler

aslı keşke onu bu kafar sevmesydin yaaaaa

çoookkkk hayranıyım ben trikoliğin yaa şarkıları süperr

harikasın abi süperya

abi senin adını ve resminiricaetsem

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!