Etiketler:


Sinirli olduğu görülen Rıdvan Dilmen şunları söyledi: -”Ne yapmışım ki ben.. Bir takım gazeteler, yazarlar sanki ben çok büyük bir suç işlemişim gibi kafalarından senaryolar uyduruyorlar.. Ben öyle ya da böyle milli formayı giymiş, o terbiyeyi almış biriyim. 1962 doğumluyum ben. Yani 48 yaşındayım.. Bu yaşıma kadar şerefimle geldim.. Hiçbir yanlış şey yapmadım.. Neymiş ben birilerini aramışım, dinletmişim. Bir sürü yalan konuşmalar çıkıyor hakkımda. Benim biri 22, diğeri 9 yaşında iki çocuğum var. Çocuğum bu yalanlar yüzünden okula gidemiyor. ben pazartesi günü Sarıyer Savcılığı’na giderek elimdeki şu kağıtla kendimi ihbar edeceğim. Benim hakkımda iddialarda bulunanları da pazartesi günü savcılğa bekliyorum..”

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!