Etiketler:

Grup Hepsi Unutma Şarkı Sözleri
Bir kez bak bana ve asla unutma,
Her adımda yaklaşırım ve sizlerle kucaklaşırım,
Neden yanan bu ateş,
İçimde bir telaş,
Bir deli rüzgar yüreği,
Cesurum deliyim unutma beni,


Hey göklere yaz adımı,
Kalbinde sakla beni hey,
Sonsuza dek seninleyim,
Bırakma tut elimi hey,
Al senin olsun deseler,
Dünyaları verseler hey,
Ben yine sahne isterim,
Alkışları beklerim,
Unutma unutma unutma unutma,
Unutma unutma unutma unutma,
Herşey çok parlak,
Ve dünya yuvarlak,
Evet belki aldanırım,
Işıklarla yanılırım,
Affet Bağışla beni,
Anla bu halimi,
Sahneler alkış ve şöhret,
Şaşkınım deliyim unutma beni
Hey göklere yaz adımı,
Kalbinde sakla beni hey,
Sonsuza dek seninleyim,
Bırakma tut elimi hey,
Al senin olsun deseler,
Dünyaları verseler hey,
Ben yine sahne isterim,
Alkışları beklerim,
Unutma unutma unutma unutma,
Unutma unutma unutma unutma.

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!