Etiketler:


Yok artık kalamam kalmam
Senle olamam olmaz
Biliyorum yoksa bana
Çok yazık olur

Yok engel olamaz
Dünya karşıma gelse
Bitti bende artık hiç hal kalmadı

Yazık oldu
Herşey bitti anlamadım
Yaşatmadın caydırdın aşktan
Ben bunları haketmedim

Olmadı gitti
Ben seni affettim
Ağlasam ne farkeder
Hayat bana son bir şans daha verebilir

Gidiyorum artık
Yok pişman değilim asla kırgın değilim
Ağlasam ne farkeder
Hatıranı içimde saklı tutacağım
Gidiyorum artık

Yok artık boşuna bu sözler
Senle yaşanan o günler
Geride kaldı
Bil sende çok canım yandı

Yok engel olamaz
Dünya karşıma gelse
Bitti bende artık hiç hal kalmadı

Yazık oldu
Herşey bitti anlamadım
Yaşatmadın caydırdın aşktan
Ben bunları haketmedim

Olmadı gitti
Ben seni affettim
Ağlasam ne farkeder
Hayat bana son bir şans daha verebilir

Gidiyorum artık
Yok pişman değilim asla kırgın değilim
Ağlasam ne farkeder
Hatıranı içimde saklı tutacağım
Gidiyorum artık

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!