Etiketler:


Seni sevmek hatamıydı
Gelip gitmek yanlışmıydı
Ayarsızdım farkındaydın
Düşünmekten yorulmuştum
Dağıldı aklım benden uzakta
İçimde dağlar yıkılmaktaydı
Bi daha ne seni nede beni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya nede haza
Bi daha ne ona nede bana dokunma
Dokunma, dokunma, Dokunma
Düşünceler ayrılınca
Sıcaklıklar soğuyunca
Kalptan kalbe olan yollar
Ayrılıklar kapananınca
Kırıldı kalbim çok defalarca
Sana hala çok muhtacım sansan da
Bi daha ne seni nede seni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya ne haza
Bi daha ne ona nede bana dokunma
Dokunma, Dokunma, Dokunma
Bi daha ne seni nede seni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya ne haza
Bi daha ne ona nede bana dokunma
Dokunma, Dokunma, Dokunma

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!