Etiketler:

Bildiğiniz üzere 21 kasım cumartesi günü inönüde beşiktaş ile fenerbahçe arasında süper lig maçı yapılacak ben bu maça derbi demiyorum çünkü derbi diye fenerbahçe galatasaray maçına denir...Beşiktaş bence bir anadolu kulubünden farksız bir takım büyük felan değil neyse maçın bence sonucu belli her zamanki gibi fenerbahçe alacaktır ancak mustafa denizli ve beşiktaşlıların yaptığı açıklamalar beni ziyadesiyle güldürüyor...Bu mustafa denizli adam olmaz haa geçen sene şampiyonlar ligi şampiyonu sivasspor ile çekişip zar zor şampiyon olan takım bu senede en güçlü adayıymış..Ya beşiktaşlılar kızmasın ama ben bu kadar salak bir transfer harcaması yapan bir başka takım görmedim..Harcadıkları futbolcularla aldıkları futbolcular gerçekten çok komik...Fenerbahçe 8 tane atmasın....

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!