Etiketler:

Yazk bu gençliğe be şöyle şarkılar dinlenir mi ?? özenti gençlik


Ceza - Acik Ara Bul Kon sarki Sozleri:

Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon
Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon
Tamam ver hadi bana mikrofonu geri bas gerisini bana birak
Iki adam geri kac geri geri
Sonuk yuzunun feri vakit az nakit yok peki biz kime deli deriz
hadi sorsana kron kaplama som altin dusler samanaltindan yurutulur isler
Fosforlu parlayan baliklara aglar bosphorus aglatir avlar derken
Sen demek istiyorum lan seni essek dili bozuk gevsek
Gezme etrafta bu gelen ekspres benim ezerim seni
Peki bu nasil edep bana bir yudum su verin diyeni vurani gordum
Titredi elin acik ara fark var git iyice geril

Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon
Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon, Acik Ara Bul Kon

Dedi baba cek baba ,
bana cek yaz sana cek ona cek sene sonu iflas
Ana mal faiz nema birde kapital
Vakit yok nakit hepiniz isigi kisiniz
Hadi gel bana hadi gel senin fake rapin
Track rapim sana hepinize yeter
Dans et hadi gel geri hem yer alti hem zemin
Hep tertemiz kafiye atan o fatal rhyme

Birak beni tutma
Vakitsiz oten horozu kesince

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!