Etiketler:

İzel Baba Beni Maziye Götür Şarkı Sözü
Benim babam bana sen söyle,
Canım babam doğruyu söyle,
Bu adam beni seviyor seviyor,
Bu adam beni üzüyor üzüyor,
Neden baba bu hayat böyle,
Kimse senin kadar sevmiyor öyle,
Keyfim yok niye,
Canım sıkılıyor niye,
Baba beni al maziye götür,
Anlat aşkı o günlere götür,


Benim bu zamanla bir sorunum var,
Bu gece beni kendime getir,
Baba beni al maziye götür,
Anlat aşkı o günlere götür,
Neden her şey bu kadar değişiyor,
Meşk olmadan aşk hiç yürümüyor,
Bu adam beni seviyor seviyor ama,
Bu adam beni neden üzüyor üzüyor,
Neden babam bu hayat böyle,
Kimse senin kadar zaman vermiyor ömre,
Baba beni al maziye götür,
Anlat aşkı o günlere götür,
Benim bu zamanla bir sorunum var,
Bu gece beni kendime getir,
Baba beni al maziye götür,
Anlat aşkı o günlere götür,
Neden her şey bu kadar değişiyor,
Meşk olmadan aşk hiç yürümüyor,
Benim babam ah her şeyi söyle,
Anlat sabaha kadar niye bu hayat böyle..

Comment (1)

şunu dinliyorsunuz altına bi yorum yazar insan amiklar

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!