Etiketler:

Yusuf Güney Bir Deli Aşık Şarkı Sözü
Bak artık mutlu olmanın,
Yolunda yol almaktayım,
Bitmek bilmeyen bu sevgimle,
Bir deli aşık olmaktayım,
Dilimden düşmek bilmeyen,
Bir kara sevda benimkisi,

Kalbi yakıp yıkıp bırakma,
Sana muhtaç ilyas.info yüreğimle,
Gidersen bu evden,
Ben nasıl dayanırım,
Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım,
Direnmek ne zor şu kalbime,
Özler durur seni her gece,
Yürekten dökülen her hece,
Senin güzel isminle başlıyor,
Dilimden düşmek bilmeyen,
Bir kara sevda benimkisi,
Kalbi yakıp yıkıp bırakma,
Sana muhtaç yüreğimde,
Gidersen bu evden
Ben nasıl dayanırım
Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım
Gidersen bu evden
Ben nasıl dayanırım
Beni bu hallere koyup gitme yalvarırım..

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!