Etiketler:

Yusuf Güney Seninle Ben Şarkı Sözü 2010
Seninle ben aynı yastığa baş koymadıkmı,
Seninle ben aynı yollarda yaşlanmadıkmı,
Olur olmaz sahte duygular içinde hapsolduk,
Feryadı yalvarış içinde kaybolmadıkmı,
Ah zor dayanmak çok zor,
Onca güzel zamandan sonra çekip gitmek,
Deli dolu yollarda bekledim
Dönersin sandım gitmedim,
Bu beden şaşkın aşkına taşacak aşkım,
Bekletme beni gel bitsin,
Bu özlem bu keder feryat,


Üzülme düzelecek herşey o dilinin ucunda,
Dermanım kalmadı bırak bu inadı,
Olmadı yakışmadı büyük sevgimize,
O yok yere geçen ömrümüze,
Geri dön ve bitsin bu ayrılığın acısı,
Deli dolu yollarda bekledim
Dönersin sandım gitmedim,
Bu beden şaşkın aşkına taşacak aşkım,
Bekletme beni gel bitsin,
Bu özlem bu keder feryat,
Üzülme düzelecek,
Herşey o dilinin ucunda..

Comments (0)

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!