Etiketler:

Yusuf Güney Aşka İnat Şarkı Sözü
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan,
Bir adım bile yaklaşmaktan,
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı her yanım,
Korkuyorum sana bağlanmaktan,
Bir adım bile yaklaşmaktan,
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden,
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan,
Bir adım bile yaklaşmaktan,


Aşkına kul köle şad olmaktan yandı her yanım,
Aşk adına geldim kapına,
Bırak nazını mazını gel yanıma,
Aşka inat ben bir başıma,
Mecburum kapıldım yoluna,
yusuf güney aşka inat
Ben senin gözlerindeki
Gizemli bakışlarına tutuldum
Sen benim düşlerimdeki
Son hayalim son umudumsun

rafet el roman
Ben aşkın en derindeki
En koyu rengini seviyorum
Sen eski günlerindeki
Aşkı sevdayı arıyorsun
Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı her yanım
Aşk adına ilyas.info geldim kapına,
Bırak nazını mazını gel yanıma
Aşka inat ben bir başıma
Mecburum kapıldım yoluna
Ben senin gözlerindeki
Gizemli bakışlarına tutuldum
Sen benim düşlerimdeki
Son hayalim son umudumsun
Ben aşkın en derindeki
En koyu rengini seviyorum
Sen eski günlerindeki
Aşkı sevdayı arıyorsun..

Comments (3)

çok güzel bir şarki bayıldım

çoq qsl yhaaa bayıldım :)))

harika bir şarkı...

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!