Etiketler:


Orhan Gencebay Duymadın Ki Şarkı Sözü
Duymadınki duymazdınki duyamazdınki,
Seni öyle sevmişimki bilemezdinki,
Gizlemeye mecburdum aşkımı senden,
İncilmekten korkuyordun söylemezdinki,
Duysan belki gülerdin,
Belki dudak bükerdin,
Seviyordum ölüyordum diyemezdinki Söylemezdinki


Aylar yıllar sensiz geçti geçiyor bilmeyeceksinki
Beni hiç bir zaman yazık sevmeyeceksınkı
Sen mutluysan yeter bana
Bende ilyas.info mutluyum
Her gun heran her sanıye senle doluyum
Tırkayıyım her derdine hasretlerıne
Ben sensızlıkten mutlu olmam sel vurgunuyum
Senınle doğmuşum seninle yaşıyorum
Bilmiyorsun duymuyorsun göremessinki bilemessinki
Ben seni böyle olduğun gibi çok seviyorum
Seven benim sevilen sensin bilme istiyorum
Sen varsınya şu dunyada yaşıyoruzya
Ağlıyorsam ağlıyorum görme istiyorum
Duymadın ki duymazdınki söylemedinki
Gizli gizli sevdim seni diyemezdinki
Senin yanında ilyas.info sen sevilir
Sen sevenden habersiz
Yasıyorum kaderimi
Göremessinki duyamassınkı bilemessinki

Comment (1)

Tırkayıyım bu nedemek ya.. Tiryakinim diyor. dikkat arkdaşlar

Yorum Gönder

Google kullanıcı değilseniz yorumlama biçiminden Anonimi seçerek yorum yazın..!!